راههای پیشگیری از بیماری نوزما در کلنی های زنبور عسل
رئیس اداره زنبور عسل با اشاره به اینکه بیماری نوزما یک بیماری مهم زنبور عسل با گسترش جهانی است که می تواند عمر زنبوران مبتلا را به نصف تقلیل دهد و مشاهده مدفوع زنبور بر روی قابها یا اطراف دریچه پرواز (به دلیل اسهال) و مشاهده زنبور های بیمار یا تلف شده در جلوی سوراخ از علائم این بیماری هستند .
در بهار 99
ضبط و معدوم سازی بیش از2 تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف
مختاری رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از ضبط و معدوم سازی بیش از2 هزار کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیربهداشتی در3 ماهه اول سالجاری خبر داد.
دیدار مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با فرماندار شهرستان فاریاب
دکتر علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با فرماندار شهرستان فاریاب دیدار و گفتگو کرد .
دیدار و گفت گو نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد با رئیس سازمان دامپزشکی کشور
«دکتر ذبیح اله اعظمی» نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد مجلس به همراهی «دکتر علی احمدی» مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با «دکتر علیصفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتوگو کردند.
دیدار و گفتگو مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با دکتر جعفر رودری ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، دکتر علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با دکتر جعفر رودری ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در پیامی، سالروز تاسیس جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی را به جهاد گران و خانواده بزرگ بخش کشاورزی، کشاورزان و تولیدکنندگان تبریک گفت.
دامپزشکی جنوب کرمان؛
هشدار؛ گوشت قرمز بدون لیبل و مهربهداشتی دامپزشکی نخرید
اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان درباره شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با آغاز فصل گرما هشدار داد.
دامداران مبارزه با انگلهای خارجی دام را جدی بگیرند
مبارزه با انگل های خارجی بدن دام از مهم ترین فعالیت های دامپزشکی جهت کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام می باشد.
بیش از هزار و ۹۰۰ کیلوگرم فرآورده دامی غیربهداشتی در جنوب کرمان معدوم شد
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از کشف یکهزار و ۹۷۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در هفت شهرستان این منطقه خبر داد و گفت: این میزان مواد غیربهداشتی از ابتدای سال جاری تا کنون کشف و معدوم شده است.