برگزاری وبینار مسئولان دفاتر با حضور سید رضا قرشی مسِئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان
وبینار مسئولان دفاتر با هدف بررسی مسائل اجرایی و هماهنگیهای مرتبط با فعالیتهای جاری برگزار شد. در این نشست مجازی، مسئولان دفاتر ضمن تبادل نظر، به بررسی مهمترین موضوعات و چالشهای موجود پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان ،در ابتدای جلسه، گزارشی از وضعیت قراردادها ارائه شد و حاضران در جریان روند اجرا، پیگیریها و اقدامات انجامشده در این حوزه قرار گرفتند. در ادامه، فرآیند تأیید صلاحیت ذابحان و نحوه اعطای کارت ذبح به ذابحان مورد تأیید مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت دقت در مراحل ارزیابی و صدور مجوزها تأکید شد.
از دیگر محورهای مطرحشده در این وبینار، موضوع تسهیلات و وامهای اختصاصیافته به ذابحان و ناظران شرعی بود که درباره سازوکارهای اجرایی و روند بهرهمندی از این تسهیلات گفتوگو شد.
در این نشست، قرشی نیز حضور داشتند و ضمن ارائه دیدگاهها و رهنمودهای خود، بر اهمیت ساماندهی امور مرتبط با ذابحان و ناظران شرعی و همچنین ارتقای هماهنگی میان دفاتر تأکید کردند.
این وبینار در فضایی تعاملی برگزار شد و در پایان، حاضران به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود برای بهبود روند اجرای برنامهها پرداختند.
نظر دهید