• 1405/04/01 - 06:58
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری وبینار مسئولان دفاتر با حضور سید رضا قرشی مسِئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان

وبینار مسئولان دفاتر با هدف بررسی مسائل اجرایی و هماهنگی‌های مرتبط با فعالیت‌های جاری برگزار شد. در این نشست مجازی، مسئولان دفاتر ضمن تبادل نظر، به بررسی مهم‌ترین موضوعات و چالش‌های موجود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان ،در ابتدای جلسه، گزارشی از وضعیت قراردادها ارائه شد و حاضران در جریان روند اجرا، پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده در این حوزه قرار گرفتند. در ادامه، فرآیند تأیید صلاحیت ذابحان و نحوه اعطای کارت ذبح به ذابحان مورد تأیید مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت دقت در مراحل ارزیابی و صدور مجوزها تأکید شد.

 

از دیگر محورهای مطرح‌شده در این وبینار، موضوع تسهیلات و وام‌های اختصاص‌یافته به ذابحان و ناظران شرعی بود که درباره سازوکارهای اجرایی و روند بهره‌مندی از این تسهیلات گفت‌وگو شد.

 

در این نشست، قرشی نیز حضور داشتند و ضمن ارائه دیدگاه‌ها و رهنمودهای خود، بر اهمیت ساماندهی امور مرتبط با ذابحان و ناظران شرعی و همچنین ارتقای هماهنگی میان دفاتر تأکید کردند.

 

این وبینار در فضایی تعاملی برگزار شد و در پایان، حاضران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود برای بهبود روند اجرای برنامه‌ها پرداختند. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار شهرستانها ,اخبار شهرستان جیرفت,اخبار شهرستان قلعه گنج,اخبار شهرستان رودبار جنوب ,اخبار شهرستان عنبرآباد ,اخبار شهرستان کهنوج,اخبار شهرستانن منوجان ,اخبار شهرستان فاریاب ,اخبار اسلایدر,اخبار شهرستان جازموریان
  • کد خبر : 355674
کلمات کلیدی
sardabir سردبیر

sardabir سردبیر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید