دیدار نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان
دکتر بهنام سعیدی، نماینده شریف مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، با دکتر حمید توسلیپور مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتوگو کرد.
برگزاری دوره آموزشی بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با محوریت کاهش تلفات بره و بزغالههای تازهمتولدشده در شهرستان فاریاب
کلاس ترویجی «بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی» با هدف ارتقای آگاهی دامداران و بهبود مدیریت بهداشتی واحدهای دامی، در بخش هور اسفندی از توابع شهرستان فاریاب برگزار شد.
. توصیههای بهداشتی دامپزشکی جنوب کرمان برای پیشگیری از تلفات بره و بزغاله در فصل زایش
دکتر حمید توسلیپور مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان، با اشاره به فصل زایش در جمعیت گوسفند و بز، به منظور پیشگیری از تلفات بره و بزغالهها در هفته اول، به دامداران محترم توصیه کرد نکات بهداشتی ذیل را رعایت نمایند: